25sept2010

hejsan bloggen ! <3
det har inte blivit ett inlägg idag förens nu!!
sköönt med helg, i går var jag upp och kollade synen och så fick jag prova linser :) och ett par nya glasögån dom är super snygga !!
idag så vaknade jag jag vet inte kanske halv tio så gick jag upp gjorde en ansisktmask ;) sen igår fick jag den första boken i twilight på engelska så satte mig och läste den;) sen tvättade jag ansiktet gjorde inpackning i håret och medans det värkte gjorde jag frukost och åt den sen duschade jag gjorde mig iording följde med mamma när hon skulle med jesper till en kompis och elin skulle till sin pojkvänn!!
så åkte vi till nisses träffade mormor där så följde med henne :) ! var vid mormor och morfar och fina stina var där också ♥ min morbrors hund :)
sen kom jag hem åt varmamackor eller toast hehe ♥
sen kollade jag på film, efter kollade jag på en film med brorsan i hans rum :)
sen gick jag hit :)
mamma hade köpt chipas så det blev lördags mys hon hade köpt jättestora ostkrokar, och grillchips :) <3 och lite godis hade vi också♥
nu ska jag gå hejdå:)<3



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback