när helgen är som bäst

Jag älskar verkligen helger. Speciellt just för att man får sova lite längre. Dock tycker jag inte om när man sover så att hela dagen är borta, det förstör bara. Jag gillar att vakna runt 9.00, gå upp, sätta mig i soffan med en kopp kaffe och datorn. Först och främst kollar jag YouTube. Jag kollar mycket på YouTubers och det är många som dailyvloggar just nu så man har en video varje dag att se. Ibland duschar jag även på morgonen. Men bara att få i lugn och ro göra sig redo för dagen. 
 
Igår kväll varjag och träffade lite släkt som var här och hälsade på dem. De brukar hyra en stuga här (stor stuga) varje år. Väldigt kul och vi spelade olika familjespel och skrattade och hade det väldigt roligt. Jag önskade tiden inte gick så snabbt ibland bara. Ni får ha det bra! Kram ♥ 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback