ord som man ibland behöver höra

Idag är en sån dag då man bara vill sova bort hela dagen. Men man måste ha sånna dagar för att uppskatta de dagar som gör att du mår bra. Sen att min magkatarr var rent ut sagt åt helvetet idag gör det inte bättre. Förra veckan var det faktiskt okej men åt toast till middag igår och det blir ju lite fett så tror det var det som kan ha förvärrat det men det är bättre nu. Det gäller att tänka på vad man äter ett litet tag och att inte stressa. Nej nu ska jag plugga, skjuter upp saker hela tiden.. Ha det bra!
 
Och tack för att ni faktiskt tittar in på bloggen även fast att jag kanske inte har bloggat, speciellt de dagar då min inspiration inte är den bästa. Det är en sak som gör att jag gillar att blogga! Puss och kram på er! ♥ 
Man kan bara försöka och alla är fina som ni är och att le kan ibland lätta det lite men att gråta är också någonting som är skönt att göra när man inte orkar. Du är du och det duger perfekt! ♥


Sandra

Inspirationen är ju verkligen inte på topp alltid och jag tror minsann att vädret spelar in lite, för jag har också känt mig sådär opepp och låg några dagar nu. Men snart vänder det :)

2014-10-14 / 18:58:46
BLOGG: http://atilio.blogg.se
Sabina

Det är ju fet mat (dålig kost) som gör att man får problem med magmunnen och magkatarr och då måste man ändra sin kost och sluta upp med skit mat! Ich då handlar de inte om några veckor utan då måste du köra stenhårt ett bra tag. Inte sluta bara för de känns lite bättre! För då kommer du aldrig bli bra.. Och gör du inte det så får du skylla dig själv lite. Jag vet hur det är för har gått igenom samma sak. De är bara du som kan göra det bättre! Kram på dig vännen <3

2014-10-15 / 17:08:22
BLOGG: http://nattstad.se/sabinahamberg
Liza

Tack för dina tänkvärda ord.
Och alla har vi sådana dagar där man bara vill dra täcket över huvudet och skita i allt, men såna dagar är det viktigt att vara snäll emot sig själv. Försöka att göra sådant som ger en energi, kan vara allt ifrån att dricka en varm kopp choklad till att ta ett varmt bad liksom. Som sagt, ta en stund i sänder. Jag tror på dig!❤️

2014-10-16 / 10:08:32
BLOGG: http://lizasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback