makeuptips: snyggare ögonskugga

Sitter inte din ögonskugga där den ska hela dagen? Det är riktigt frustrerande när det blir så. Men det finns en lösning. En lösning som både kommer göra det lättare att lägga ögonskuggan men också ge mer intensitet. Alltså att ögonskuggan kommer synas mer och du behöver inte lägga på flera lager för att få färg. Ni kommer fatta vad jag menar om ni skrollar ner till sista bilden.
 
Jag har endast lagt ett lager men man ser verkligen skillnad. Primern jag använt mig av kommer från IsaDora, även ögonskuggan kommer från det märket. Jag köpte den på Lindex runt 80 kronor. Det finns definitivt dyrare alternativ men denna är billigare och känns skön på ögonlocket. Jag har bara använt den två gånger och älskar den redan. ♥
 
 
Ser ni vilken skillnad? Ögonskuggan är från IsaDora och palleten heter 88 PEACOCK och är från en utav deras Eye Shadow Trio. Kan dock inte hitta den palleten när jag söker på den så undrar om den inte säljs mer. Men en snygg pallet nu när det snart är jul. 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback