makeup tips: krämig ögonskugga

Någonting jag använder väldigt ofta är krämig ögonskugga. Jag har två från Maybelline (ja jag har många produkter från dem) och jag använder dem väldigt flitigt.. Speciellt nummer 35 On and On Bronze som jag tänker tipsa om nu och verkligen rekommendera. Jag tror jag använde denna nästan hela sommaren, de gånger jag använde smink. 
 
På bilden här nere har jag BARA använt denna produkt. Sitter snyggt och sitter faktiskt kvar väldigt länge även fast att det är en krämig produkt. Det gäller att få ut den rätt på ögonlocket så är du säker på att du kommer ha en ögonskugga som sitter snyggt både på jobb/skola men även fest. Priset är 99 kronor och finns på Åhléns men även på många andra butiker. HÄR kan du annars köpa den. 
 
En bra produkt att alltid ha med sig just för att det funkar att bara ha den som den är men även blanda och mixa. Funkar för skola och jobb men även för fest. Alltså en ögonskugga som man kommer ha väldigt nytta för och det finns en färg för alla. ♥ 
 


Angelica Bengtsson Fotografi

bra tips, har aldrig testat de faktiskt!

Svar: De är jättebra! Så jag tycker verkligen du ska testa dem :)
Jenny Enbäck

2014-11-16 / 10:55:56
BLOGG: http://angelicabengtsson.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback