keep your head up, keep your heart strong

Som vanligt sitter jag i sista minuten och gör klart min muntliga presentation inför nationella i svenska. Denna gången ska man förbereda allt själv. Det är lite pilligt men vi får hoppas på det bästa.
Hade den muntliga delen i nationella i engelska idag, förövrigt tror jag att det gick bra för jag är bra på att prata och om jag skulle säga det själv så gick det faktiskt bra. Jag har en muntlig förmåga och det har jag alltid haft. 
 
Jag vet att bloggen lider för att jag måste tänka lite extra på skolan nu och allt annat som rör sig runtomkring. Imorgon är det tisdag och då är det dans. Dansuppvisningen närmar sig nu, lite nervös blir man haha. Ha det bra och sov gott i natt! ♥ 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback