grattis på födelsedagen broder

Kan ju inte glömma min egna broder. Han fyller också år idag och han blir 13 år. Den lilla skit ungen. Tiden går verkligen fort! 
 
Jag har kollat på serier och började med det senaste avsnittet av The Originals och tur var väl det för slutade med att jag var i helt chock och bra ledsen efter att ha kollat på senaste avsnittet av The Vampire Diaries. Nej nej nej! Hatar att jag blir så tagen och inne i serier. Jag har ju trotts allt följt TVD sedan det började 2009 så det har liksom blivit en del av mig nästan, haha! 
 
Hoppas att ni alla har en bra kväll! Kram ♥
Stackars katten vår. Men här är jag, katten och min bror! ♥


Irini Vanessa Argiri

jättesnygg header! och vilken fin bild:)

2014-05-11 / 11:45:02
BLOGG: http://irinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback