Q/A

FRÅGAHelt gorgeous! Förresten vilken kamera använder du för att fota? Skitsnygga bilder du tar:)
 

SVAR: Tack för att du tyckte min sminkning var fin (HÄR finns inlägget) och tack för att du tycker jag tar fina bilder, det gör mig jätteglad. Min kamera heter Canon Eos 1100D. Jag älskar min kamera. Men här kommer själva knepet. Jag använder mig inte av orginalobjektivet (oftast i alla fall) utan jag har ett 50mm 1.8 objektiv och det objektivet är nyckeln till bra bilder. Orginalobjektivet (18-55mm) är bara bra om man måste zooma eftersom att man inte kan göra det med 50mm men bilderna bli så klara och så mycket bättre. 
Här är ett exempel på vilken skillnad det blir. Vänster är taget med orginalobjektivet och höger är tagen med 50mm objektivet. Man kan hitta detta objektivet lite överallt. 
Det här är mitt objektiv. 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback