praktik-dagarna

Hej på er! Idag började jag klockan 10.00 som vanligt på praktiken och jag och min kompanjon började som vanligt på lagret med att sortera alla dessa filmer som ligger huller om buller, men vi har kommit hälften och nu börjar det faktiskt att se hyfsat bra ut! Sen började vi med godiset då det hade kommit en leverand. Sen höll jag på att missa bussen, men med lite fart i benen och lite vilja så kom jag på bussen. Dock med blöta byxben och andan i halsen men jag kom på bussen och det är väl huvudsakligen, haha! Nu ska jag gå och borsta tänderna, lägga mig under täcket och läsa en bok, det bästa man kan göra för att koppla av innan man ska sova! God natt! ♥ 
 


frida

va fin header du har!!

2014-03-23 / 11:43:02
BLOGG: http://fridaslife.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback