ännu mer vår

Godmorgon! Eller det kanske inte är morgon längre. Idag är det söndag och imorgon börjar skolan igen. Jag önskar en till vecka på detta lovet. En vecka är så litet egentligen. Men nu får vi hoppas att vädret spricker upp i sol och att våren kan bli lite ännu mer. Just nu är det snön som är borta (nästan helt, tack och lov) men nu vill jag ha sol så man kan dra in sig lite D-vitaminer. När det börjar bli lite varmare brukar jag sätta mig på en solstol ute med en bok i handen, musik i öronen och bara njuta av solen. Sen så blir foto inspirationen lite bättre till våren. Jag hoppas ni får en bra söndag! Nu ska jag nog spela lite sims och sen redigera lite bilder som kommer att komma upp i bloggen. Ha en bra dag! ♥
 


Amanda [SPONTAN]

Fin bild :)

2014-03-02 / 13:34:55
BLOGG: http://spontan.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback