sista veckan i skolan

Hej, godmorgon! Eller ska man säga god förmiddag istället? Jag sitter i alla fall och äter lite frukost. En sen frukost och tänkte kolla runt på lite bloggar. Jag var så otroligt trött när jag vaknade så det tog ett tag innan jag kom ur sängen. 
 
Det känns skönt att säga att det bara är nästa vecka kvar av skolan. Min sista vecka som förstaårselev på gymnasiet. Jag börjar mitt sommarlov med att åka till Stockholm och på lördag ska jag se One Direction. Kan inte riktigt fatta det och får rysningar bara jag tänker på det. Jag stannar ett tag i Stockholm. Jag blir kvar tills den 18:onde. Ska bli så kul. Längtar så himla mycket!! ♥


☆Z I N J A☆

vi slutar också skolan den här veckan! så skönt!

2014-06-08 / 17:24:53
BLOGG: http://zinja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback