nagellack: inte min favorit färg

Som ni kanske vet så använder jag Depends GelLack när jag målar mina naglar. Jag har hört att man kan få utslag av det men inget jag har känt av och tänker definitvit fortsätta med detta. 
 
Jag målade om mina naglar igår med ett nagellack som jag varit lite osäker på. Såg jättefint ut i butiken men när jag kom hem och öppnade och såg vilken färg det var blev jag nästan lite besviken för det såg inte alls ut att vara mintgrön som jag hoppades på. Det var mer grön för mig. Men jag testade det nu och vet inte riktigt vad jag tycker. 
 
Tror inte det är en favorit färg. Tänker visa i ett annat inlägg vilket nagellack jag tycker bäst om. Men vad tycker ni? ↓. HÄR kan ni köpa startkitet för GelLack. 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback