min helg börjar nu

Då har jag helg nu då. Imorgon är jag ledig för att jag ska kunna hinna med allt jag ska göra imorgon. Jag vet inte riktigt när jag slutade idag men tidigt var det. Jag och Sabina gick runt i Ludvika och fixade det vi skulle ha innan vi tog bussen och åkte hem. Jag köpte en liten present till min syster för att hon tar studenten och två födelsedagskort. Ett till mamma och ett till pappa för att dem fyller år snart. 
 
När jag kom hem gjorde jag iordning en omelett eftersom att jag inte hade ätit någonting idag. Just nu ska jag bara pusta ut lite innan jag och mamma ska börja röja här hemma. Vi måste börja städa och greja tills alla ska vara här för att fira min systers student. Ha en fortsatt trevlig dag på er! ♥ 
 
Hade köttbullar och paprika i min omelett. Blev riktigt gott ♥
 


MATILDAS

gott :D

2014-06-05 / 08:13:09
BLOGG: http://matildays.forme.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback