hemma från huvudstaden

Nu är jag äntligen hemma. Jag kom hem efter 20.00 igår och var så trött och slut att jag bara kollade lite bloggar och YouTube sen gick jag och la mig. Tänkte skriva ett inlägg om konserten sen. Måste göra det för det var så underbart och det bästa som hänt mig! 
 
Mina planer för midsommar är att grilla med kompisar eller åka till mormor och morfars sommarstuga. Jag är lite velig för vill åka men ändå inte eftersom att jag har varit borta nu och kommer åka bort om ett tag igen. Men blir nog bra vilket som. 
 
Jag var till Gröna Lund och lyssnade på Medina och åkte lite karuseller och bergochdalbanor. Fy fan vad kul det är, förlåt för svordom men det är så härligt! ♥
Köpte detta fotot på mig, min kusin och hennes kompis. Var tvungen för vi såg så roliga ut. Mitt hår är så klart överallt som det brukar bli när jag åker bergochdalbanor! ♥


Flisan

Haha härlig bild :D

2014-06-19 / 19:04:25
BLOGG: http://fflisan.blogg.se
Flisan

sv: ja sjukt bra var dom :D
hehe ja verkligen :P

2014-06-19 / 23:17:22
BLOGG: http://fflisan.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback