books

Jag ska försöka komma ihåg att ladda in lite bilder från min mobil som jag kan lägga upp här på bloggen. Jag har bara inte tänkt och orkat göra det än men snart så. 
 
Jag låg uppe i natt och läste bok. Som ni kanske vet är jag en bokmal och när det är en bok som är bra så går det ju inte att sluta. När jag vaknade nu så läste jag ut den. Jag läste "Förr eller senare exploderar jag" den Svenska verisonen av "The falut in our stars". Jag har även den på engelska och ska försöka läsa den nu i sommar. Tror det blir ännu bättre på orginalspråket. 
 
När jag läser brukar jag lyssna på musik. Eller hitta en låt som passar bra till boken. Denna gången lyssnade jag på You & I av One Direction och det gjorde bara saken bättre. Tycker du inte om att gråta så ska du inte läsa denna boken. Haha! ♥ 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback