2 juni

Mitt huvud värker och är lite trött. Tror det är för att jag sov så dåligt i natt. Annars har jag haft lite för mig. Efter skolan idag så duschade jag och efter det åkte jag och min syster till hennes kompis. Jag ska ju fixa deras hår och makeup till balen på torsdag så vi diskuterade lite om hur de ville ha det och så testade jag lite också. Jag tror det kan bli riktigt bra. 
 
Annars då? Mår ni bra? Det är 41 dagar kvar tills jag åker till Turkiet och om två veckor är jag i Stockholm. Jag ska försöka få en klipptid innan jag åker utomlands. Nu ska jag kolla vidare på TVD så hörs vi senare! Kram ♥ 
 


olivias | mode, foto & vardag

så fin!!

2014-06-02 / 21:36:00
BLOGG: http://olivias.webblogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback