mina födelsedagspresenter

Ljus lykta, jättefint att ha i fönstret, blir riktigt mysigt! 
Ljus lykta och ni kan ju se hur fint det blir när det lyser. Mysigt! 
Böcker. En serie som heter Järnkonungen och som jag nog tänker läsa när jag har läst ut boken jag läser nu. 
Första säsongen av Ghost Whisperer. Det här är nog serien som jag först blev fast i och nu ska jag försöka samla på mig hela serien! 
Påslakanset med London-motiv på! 
Lite kroppsprodukter. Bland annat en skrubb och body lotion från mitt favorit märke.
Tofflor. Jag önskade till och med mig ett par tofflor för mina förra är helt sönder och jag älskar att ha tofflor för att jag alltid fryser så mycket om min fötter. 
Sist men inte minst ett kamerastativ som jag också önskade mig. 
 
Sen fick jag blomma och en massa pengar också. Nöjd och belåten är jag och fick en trevlig dag på min födelsedag. Nu har han det roliga över.. men nu får jag räkna ner tills jag blir 18! ♥
 


Frida

Åh vad snygga ljus!!

2014-01-08 / 23:02:35
BLOGG: http://fridaslife.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback