lite mer presenter

Denna Victoria's Secret parfymen fick jag ut av Samuel. Så nu har jag en till i min lilla VS-samling, har bara två. Men den här luktar otroligt gott. Lite fruktigt och blommigt skulle jag vilja beskriva denna doft och till sommaren kommer den här nog passa perfekt! 
Den här fick jag ut av Sabina och som nog alla vet älskar jag smink och jag blev så glad när jag öppnade och såg att detta låg i paketet. Om man kollar bakom kartongen så får man också lite tips om var och hur man ska gå till väga för att få den perfekta svarta sotningen. Kan inte bärga mig riktigt, vill testa den nu!!! 
Tänk vad generösa kompisar man har. Jag är så glad och man blir nästan lite rörd. Puss på er! ♥


HJJONSSON

Bra presenter! :D

2014-01-09 / 19:52:22
BLOGG: http://www.hjjonsson.se
Sofia

Hej!! Sjukt fin blogg, den vs body splashen luktar såå gott!
Hoppas du har en bra kväll! :)

2014-01-11 / 19:22:21
BLOGG: http://www.sofiafredin.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback