blir du påverkad utav fullmånen?

Ge mig sommar, sol och värme! 
Men gud vad det ska snöa! Stora snöflingor som golfbollar kommer ner från himmelen. Jag själv sitter och lyssnar på musik och gör inte så mycket mer. Jag har varit själv hemma nu på kvällen, inte längre dock men jag var inte med på min brors match. Har och hade så ont i huvudet att jag hade nog inte orkat. Har haft huvudvärk hela dagen. Igår också. Beror kanske på fullmåna. Blir ni påverkade av fullmåne? Jag blir det, jag kan inte sova. Antingen ligger jag och vrider och vänder i sängen eller så drömmer jag dem mest konstigaste drömmarna att när man vaknar vet man inte vart man är. Är man konstig eller? ♥



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback