att slå lite tid...

De dagarna jag har dans på är det väldigt smart att göra lite ärenden på för då är jag redan i Ludvika och då kan man slå lite tid också medans man väntar på att dansen ska börja. Först gick vi (jag, Samuel, Erika) och åt på McDonald's och där fick jag min julklapp och min födelsedags present ut av Erika (jag vet, lite sent kanske) och jag gav hennes. Ut av henne fick jag Victoria's Secret och en detangler, alltså en kam som är bra för håret och har redan testat den och faktiskt så har jag tidigare kollat på just en sådan här kam just för att det ska vara bättre för håret och jag som har långt också. 
 
Sen tog Erika bussen hem och jag och Samuel gick till Apoteket för han skulle ha någonting där och jag köpte mig lipsyl, äntligen säger jag bara och handdesinfektion som är så bra att ha i handväskan. En räddare i nöden skulle man kunna kalla det och nu vintertid då det är så mycket bakterier runt omkring, usch! ♥



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback