årets första semla

Idag hade jag skridskor på idrotten och det var så kallt så jag trodde mina tår skulle ramla av. Så jag och Sabina fick lite tid över innan bussen skulle gå så vi tog oss en fika. Jag tog en semla och hon tog kladdkaka. Semlan var faktiskt god, jag brukar oftast tycka att det blir lite för mycket men den hä var inte så stor så det passade perfekt att fylla energin lite innan det var dags att gå till bussen. Jag är jättetrött och min hals värker faktiskt lite. Jag håller säkert på att bli sjuk och det blir ju inte bättre heller att jag åkte skridskor och så har jag gått runt och frusit hela dagen i skolan. Nej nu ska jag vara lite positiv, imorgon är det ju faktiskt fredag! Den här veckan har gott bra fort ju! ♥
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback