julsminkning: eyeliner och röda läppar

Denna vecka tänkte jag lägga upp en massa julsminkningar. Sminkningar för både julafton och julfester. Så idag tänkte jag att vi kör igång med en lätt men väldigt snygg makeup som håller året runt. Läppstiftet kan man ändra på hur man vill, man kan även köra på ett nude gloss om man så vill men till jul tycker jag att ett rött läppstift passar bra. 
 
På ögonen har jag skuggat globlinjen för att få ögat större och en eyeliner gör allt komplett. Med eller utan vinge det bestämmer man själv. I globlinjen ska det vara en helt matt brun färg. Börja med lite färg och bygg upp så som du vill ha det. Om ni vill ha tutorial så kan jag fixa det! ♥ 
 
 
Eyeliner HÄR - Läppstift HÄR 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback