gold

Äntligen kan jag blogga lite. Jag tror Telia har problem med internetet just nu för wifi:t här hemma bara krånglar och vad jag har fattat så är vi inte de enda som har det problemet. Men jag kopplade ihop min telefon med datorn. Hoppas bara inte att mitt 3G tar slut nu. 
Jag tänkte visa en ögonskugga jag köpte igår eller om det var i måndags. Kommer inte ihåg men den är från L'ORÉAL, den heter lumier 500 och är en guldig/skimrig ögonskugga. Tror att det är den som är limited edition så skynda er och köp den om ni är intresserade. Den kostar 99 kronor och jag tror denna passar väldigt bra på julafton. Så svårt att fota sminkningar men jag tog hela skuggan på locket och markerade ögat med en brun matt skugga. Super snyggt! Att markera ögat med en skugga som är brun eller svart får dig att se piggare ut. Lätt att lägga och går så snabbt. Kanske en ögonskugga att lägga på sin önskelista? Hittade en länk som man kan hitta alla dessa ögonskuggor. HÄR kan du trycka. ♥



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback