en skog full med blåbär

En hel vecka i skolan har gott och jag går nu andra året på gymnasiet. Tiden går fort. Jag tycker det kan vara lite skönt ibland. För jag längtar tills jag får göra det jag vill. För jag tror att jag skulle må bättre av det. I skolan är det så mycket måsten och snart orkar jag inte det. 
 
Till en helt annan sak. Jag och Samuel drog ut i skogen igår för att plocka lite svamp, vi fick inte alls mycket men det räckte för en macka till frukost och det vi plockade var då kantareller. Vi hittade en massa blåbär så det slutade med att vi var helt blå i munnen och händer. Det var även en väldigt skön dag, inte för varmt och inte för kallt. Väldigt skönt! ♥ 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback