packar i sista minuten

Hej på er fina människor! Jag var ju till kupolen igår och köpte massa fina saker. Jag funderar på att göra en haul-video eller så fotar jag bara det jag köpt och gör ett inlägg. Idag kommer jag åka bort och kommer vara borta över påsk, vet inte riktigt om jag kommer hem på söndag eller på måndag. Så det kommer bli ganska svårt att blogga då där jag kommer vara är det inte så bra nätverk. Men ska försöka blogga på någon gång på mobilen och hoppas på att det vill som jag vill. 
 
Jag ska försöka göra mig i ordning lite snabbt och sen MÅSTE jag börja packa. Jag hatar att jag alltid packar in i det sista men jag har gjort en liten packlist så att jag inte ska glömma någonting! Ha en bra dag, kram! ♥
När solen börjar gå ner och det finns några moln här och där blir det ett så fint ljus att man nästan bara kan stå och beundra himmelen. Det här är en bild som jag tog när jag var i Sälen förra året och stugan jag bor på när jag är där har den perfekta vyn till just sådana här tillfällen och som tur var så har jag ju min systemkamera till hands. Älskar det här! ♥ 


Bohemhoe

Gud så vacker bild!!!!!! Älskar alla färger på den!

2014-04-17 / 12:06:11
BLOGG: http://bohemhoe.se
Annika

Härlig bild!

2014-04-17 / 13:05:22
BLOGG: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback