this is us

THIS IS US - Behöver jag säga någonting mera? Kan inte finna ord hur mycket jag älskar dom. Hur mycket jag älskar filmen! Såg den dessutom i 3D och effekterna gjorde det bara mer positivt.
 
Så fort jag ska försöka prata om filmen till mamma så vill jag börja gråta, gläde tårar förstås för att jag är så grymt stolt över dem
 
Dem är verkligen inte som något annat pojkband. För killarna i One Direction gör verkligen sitt eget och jag tror att det är det som har gjort dem så kända, för att dem är sig själva och det vinner man mycket på. De är helt vanliga killar som gör det dem tycker om och det riktigt lyser om det! Jag är ännu mer kär i dem nu! Älskar detta! ♥
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback