en skola som är dålig på att informera

Kan säga att min skola är riktigt dåliga på att informera oss.. när jag gick in och kollade mitt schema så hade schemat ändrats (igen) och då stod det att det inte var sovmorgon idag helt plötsligt så jag antog att skolan började som vanligt 8.30 men när jag kommer till skolan så visade det sig att jag hade sovmorgon ändå. Sen satt jag och mina klasskompisar och väntade på lektionerna efter lunchen men läraren var tydligen inte här så då satt vi där i onödan och väntade medans vi egentligen har kunnat gått hem innan lunchen. Så jag har haft en lektion idag. Man blir ju lagomt irriterad ändå. Nu ska jag göra lite mellanmål och sen kolla på Pretty Little Liars! ♥
Mina favorit sockor som jag fick av min älskade mormor! ♥


Eriiza

Eller hur, så vanligtvis brukar jag springa omkring med
en sjal, stor hatt eller parasoll. =P
Gillar verkligen inte att bli brun.

2013-09-04 / 14:38:36
BLOGG: http://eriiza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback