en dag som har varit bra

Kan ni gissa vad jag står och håller i min hand?

Hej på er! Trött som tusan men dagen efter skolan var riktigt trevlig. Först köpte jag mig någonting som jag har längtat att få köpa, sen har jag och Sabina fått en arbetsuppgift avklarad plus att vi hann prata ut lite om en massa saker som var riktigt skönt att få lätta på axlarna. Vi satte oss på ett fik och jag köpte mig en kaffe och en riktigt god macka! Vi gick även lite på stan och jag är ibland riktigt snål. Hittade massor som jag provade och lämnade tillbaka. Ibland är det ju vara bra och vara en sådan. Börjar att känna mig lite krasslig i halsen också.. vill inte bli sjuk, snälla nej! Får hålla tummarna, kanske ska gå och göra mig lite te. Så får det bli. Hej då! ♥
 
Mums! 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback