the vermonster

Nä men, då gjorde jag lite nytta idag också. Har varit ute och övningskört. Så jag har inte bara gjort "ingenting" idag som det var tänkt. Det går riktigt bra för mig. Inte det värst bästa men min mormor tycker det går bra och hon är imponerad på mig, så det känns bra! 
 
Sitter och äter Ben & Jerry's. Min favorit smak som är The Vermonster. Finns det något godare eller? Nej jag trodde väl det. Ha en fortsatt trevlig söndag! ♥ Medan jag är igång tycker jag ni ska kika in på Samuels nya blogg han har här på blogg.se igen, lämna en kommentar eller bara kika in och kolla på vilket jobb han och jag har gjort. Riktigt fint om du frågar mig!
 
 


felicia

gott :)

2013-10-06 / 17:36:05
BLOGG: http://feliciaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback