promenad med mormor

Heeeej! Det har inte blivit mycket redigerat på videon idag för jag är hos mormor. Vi tog oss en riktig promenad på 5 km och pratade och även "pallade" äpplen, eller ja så kan man väl inte kalla det. Äppelträdet var inte på någon annans tomt så det så men vi fick oss i alla fall en promenad i den härliga höst solen. Vi gick till min morbror och där stannade vi kvar ett tag och efter det åkte vi hem och åt köttbullar och mackaroner. Har även hjälpt att städa lite för mormor, vilket fint barnbarn jag är va!

Imorgon är det skola som gäller igen. Bara två veckor kvar och sen är det höstlov! Kram.




My (1D Novell)

åh finns inget bättre än Mormor!! <3
Tack för din kommentar på min blogg och jag tycker verkligen du ska svara på frågorna i en Video absolut! hihi så mycket roligare då ju :D

2013-10-13 / 19:51:42
BLOGG: http://novellermedonedirection.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback