nu kan jag visa vad jag går för

God morgon! Jag sitter i skolan och har engelska. Vi brukar ha någonting som heter fika quiz där man kan vinna och sen få fika av läraren. Jag vann för någon vecka sedan och nu vann jag igen (!) och egentligen så får man inte vinna två gånger men skulle få göra det nu ändå för att jag gjorde så bra ifrån mig. Det känns så himla kul. Min engelska har blivit så mycket bättre sen jag började på gymnasiet. På högstadiet kunde jag inte riktigt ta för mig och visa vad jag går för men nu har jag riktigt försökt och jag hoppas det kommer bli någonting bra av det! 
 
Hur mår ni alla idag? Bra, dåligt? Jag hoppas att alla mår bra och att ni alla får en bra dag. Det är onsdag idag och bara två dagar kvar till fredag. Stå ut! ♥
Jag och Sabina!! ♥


Sabina

Gull!!!! <3

2013-10-16 / 21:19:06

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback