höstens fina färger

Köpte nytt te när jag var och handlade. Mums vad gott det var! Sitter och dricker det nu faktiskt. Till det så får det bli musik. En ganska så bra söndagskväll och jag som trodde att jag inte skulle göra någonting idag så har jag till och med varit ute och övningskört och handlat och lite sådant.
 
Testade även att locka mitt hår med plattången på ett annat vis än vad jag har gjort förut. Jag brukar alltid locka mitt hår med plattången för att jag tycker det är lättare och snyggare och så testade jag nu att göra lite annorlunda. Kan säker visa det sen när det inte är så mörkt ute. Nu ska jag lyssna vidare på musiken. Go'Kväll! ♥
Och idag har jag namnsdag, grattis till mig! ♥
 


HJJONSSON

Jättefin bild!

2013-10-06 / 21:45:13
BLOGG: http://www.hjjonsson.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback