big things often have small beginnings

Hej på er på en sådan fredagskväll som denna! Mår ni bra? Eller är svaret ett solklart ja eftersom att det är fredag?

Lyssnar på musik som vanligt och funderar på om man kanske ska äta lite Ben & Jerry's som blev över från förra veckan. Det får nog faktiskt bli så.

Man kanske skulle sammanfatta min praktik vecka. Den har varit bra och dem jag jobbade med var så snälla och de sa till och med att dem ville att jag skulle komma tillbaka! Fick till och med en bok som tack och den skulle ha kostat nästan 200 kr och hur snällt är då inte det? Så glad för då tog jag en bok som är en uppföljare på en annan bok som jag älskar!

Efter det så gick jag, mamma, pappa och bror på stan och kikade lite och tog en fika och jag tog en muffin med någon banan kräm i mitten, riktigt god!!

Oj vad jag babblar! Hoppas ni har en härlig fredagskväll! Kram ❤️

Hann tyvärr ta ett bett av det goda, men ni ser så gott!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback