sommarstugan är det bästa stället som finns

Imorgon är det fredag och det blir nog faktiskt skolan för mig imorgon. Hoppas att jag inte får feber igen och vaknar så grymt tidigt, för det är inte kul alls. Imorgon ska jag mysa med familjen och äta gott. Vi sa först tacos men det blir nog 'egen kebab' ni vet sånt pita-bröd man kan köpa på konsum eller ica. Gott blir det ju i alla fall. Sen är det ju drakbåten i helgen också. Nu hoppas jag bara att jag blir något så frisk så jag orkar det. ♥
Jag vill till min sommarstuga. Så himla härligt att vara där. ♥


My (1D Novell)

åh, sommarstugor är så mysiga! :')

2013-05-30 / 20:11:15
BLOGG: http://novellermedonedirection.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback