one ticket to paradise please

Hej på er! Idag har varit en lång dag. Först vaknade jag av mitt alarm kl 7.30 och då var det bara att gå upp och göra sig i ordning, äta frukost och sen ta bussen upp till Ludvika. Där började vi med genrepet och sen kl 13.00 var det dags och vår grupp hade snart sin tur. Sen väntade vi någon timma igen och då var det nästa uppvisning kl 15.00 som då också mina föräldrar, syskon och mormor och morfar var på. Jag fick stora positiva ord av dem och jag är nöjd. Jag åkte hem tog en dusch och gjorde mig i ordning igen men nu skulle jag upp till mormor och morfar och äta middag. De vi blev bjudna på var JÄTTEGOTT men det slog mig när vi åkte dit att min kamera fortfarande var hemma så jag har inte kunnat fotat det (men någon gång ska jag visa, för det här var inte sista gången jag åt det). Solen var även på topp idag och jag och Erika delade på en sockervadd. Älskar verkligen sockervadd! ♥



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback