när ska det ta slut?

Vet ni vad? Jag hade rätt. Jag har feber och fråga mig inte varför jag är vaken nu kl halv 4, för jag har redan varit vaken sedan kl 2 för att jag inte har kunna somnat om. Jag hatar verkligen det här. Gör mig frisk nuuuu! Jag började med att klaga på twitter, typ det som är bra med twitter att man kan säga nästan vad man vill. Sen, gick jag upp för att gå på toa och samtidigt så kollade jag tempen och den landade på... 38.9. Jag är så jävla less. Ska jag aldrig få bli bra? Nu ska jag antingen kolla något avsnitt av Pretty Little Liars för att försöka att sova är bara meningslöst. Hoppas ni mår bättre än mig. Kram ♥
Ja och så tar vi tempen igen och nu landar den på 39.2. Skit kul liksom. Det här behöver jag ju. 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback