Morgon Kaffe

Morgon kaffet är nog det bästa kaffet

Hejsan, jag följde inte med min bror på hans cup. Kände att jag ville vara hemma. Jag kom hem ganska sent igår kväll. Runt kl tio och var himla trött. Men nu har jag i alla fall en present till Samuel och kan vara lugn. Funderar på om man kanske skulle köpa någonting mera till honom. Då tänkte jag åka upp till Ludvika någon dag i veckan. Han fyller år på torsdag precis som min bror gör. 
 
Jag är stolt över mig! Igår när jag kom hem stod det en skål med godis i men jag höll mig och åt ingenting av det. Det är kvar idag men jag ska vänta till kvällen. I torsdags när jag var ute gick jag 6 km. Skönt var det att rensa tankarna. Nej nu ska jag inte skra någnting mera. Kram ♥



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback