live life like there's no tomorrow.

Jag håller på att svettas ihjäl! Säg inte att jag har fått feber nu också för det vill jag inte ha. Jag måste till skolan på onsdag för då har jag engelska prov och på fredag har jag spanska, som jag egentligen inte vet vad jag ska träna på. Men jag måste bli frisk till dess för i helgen är det drakbåten och ska på lördag sova hos mormor och morfar. Jag skulle egenligen göra det i förra helgen men det passade inte så bra då och mormor skulle vara ensam i helgen också så vi ska göra henne sällskap. Jag hoppas att det går för mina kompisar att sova över från fredag till lördag också. För jag vill sova hos mormor och morfar, jag har inte gjort det på länge. Nu ska jag gå och ta tempen och sen sova eller kolla ett avsnitt till av Pretty Little Liars, gott natt på er! ♥



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback