jag är trött

Jag är trött. Mina ögon svider. Det enda jag vill nu är att bli frisk. Om jag inte kan sova hos mormor och morfar i helgen blir jag arg. Jag har inte sovit hos dem på väldigt länge och när jag var liten sovde jag hos dem varje helg. Jag vill också träffa mina kompisar, saknar dem! 
 
Jag är hungrig. Men mamma håller på med maten nu så den punkten ska väl kunnas checkas av i alla fall. Jag vill göra någnting men jag vet inte vad. Har så grymt tråkigt. Egentligen vet jag inte varför jag skriver detta för min blogg är så tråkig just nu. Jag sa ju att jag skulle börja videoblogga mer men det är svårt när man inte vet om vad man ska vlogga om eller inte kan vlogga när som helst. Jag blir frustrerad! 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback