i hope my last breath is a sigh of relief

Mer bilder kommer senare
Idag efter skolan beslöt jag och min kompis Samuel att först åka och fika någonstans och eftersom att det är 'mors dag' på söndag sprang vi runt som små tokar för att hitta någonting. Det slutade att vi nu var tillsammans nästan hela dagen till runt halv nio. Vi åt glass, åkte runt på våra mopeder hit och dit och fotade en massa.
 
Nu på kvällskvisten tog jag ut vår hamster och fotade lite. Mina grannar mittemot har sådan sjukt fin buske/häck som jag var tvungen att springa över och fota. Nu ska jag ta något avsnitt av Pretty Little Liars, sen måste jag nog sova eftersom att jag har dansuppvisning imorgon. Bloggar säkert mer senare också. Hej då! ♥


Annika

Fin bild :)

2013-05-25 / 17:19:40
BLOGG: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback