gör mig frisk

Du, jag mår dåligare idag än vad jag har gjort förut. Inte kunde jag sova heller i natt.
  • För det första: tog jag på mig täcket blev det för varmt och tog jag av det blev det för kallt 
  • För det andra: jag hostade så mycket så jag trodde jag skulle spy några gånger där och
  • För det tredje: min näsa snorade som nån jävla bäck.
Är det någon som vet en värsta bra kur mot förkylning så säg till!
 
Skolan hoppas jag blir imorgon. Ni vet när man är i skolan och man säger att man vill bli sjuk för att få vara hemma men när man väl blir sjuk så är det inte precis så man tänker. 
Ahaha, så jag och mina kompisar!
 
JAG SAKNAR ER MIN SÖTA SMO GOSISAR!! ♥


My (1D Novell)

Haha ja, så kan det ju oxå vaa ;)
Så sann bild!

2013-05-29 / 15:28:54
BLOGG: http://novellermedonedirection.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback