Ge mig lite förslag

Hej och hå på er! Känner att jag vill blogga nu fast att jag måste plugga mera men man kan ju få ta en paus någon gång också. Sitter just nu ute på altanen och försöker få någonting gjort. Det går väl framåt men lååååångsamt. SO:n ska vara inne imorgon men jag måste nog skicka in den på kvällen. Det är ju själva grejen med att man har en mail ju haha.  
 
Föresten, på omröstningen då ni fick rösta på vad jag ska göra mer av så var det flest som ville att jag ska börja videoblogga mera. Nu är bara saken jag vill fråga er. Vad ska jag göra? Vill ni att jag ska prata om mitt liv, hur jag gör mitt hår på morgonen, smink eller VAD som helst! Ge mig bara lite förslag så ska jag no kunna fullfölja dem. ♥ Här ↓ här omröstningen om ni skulle vilja rösta mera. 
 

Bloggextra.se



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback