frukosten är viktig

Att äta frukost för mig förut var inget jag gjorde. Så fort jag fick syn på mat på morgonen fick jag kväljningar och ville spy det gick nästan så långt att jag knappt ville äta alls för jag inte kände att jag var hungrig! Men den senaste tiden nu har jag kommit upp och vill äta för att underlätta för dagen och jag vill äta nyttigt.
 
Det går alltid lättare för mig att äta frukost på våren då det är ljust ute när jag vaknar men när jag har pratat med vissa som också har svårt att äta på morgonen så har dem sagt att det bli lättare när man börjar gymnasiet för att då slipper man den här stressen med allt som ska göras inför just det. Nog för att det ibland kan gå åt helvete med frukosten vissa dagar så är det mindre än vad det var förut. 
 
För ungefär 1.5 år sedan, snart 2 år, så vägde jag mycket mer än vad jag gör idag. Har kommit fram till att jag har gått ner 11 kilo sedan dess. Vilket jag kan tycka vara bra ibland men mina kläder blir förstora haha. Min storlek på kläder är nu runt XS S.
 
Förra sommaren var jag jättebra på att äta nyttigt och träna så under det sommarlovet gick jag ner 3 kilo. Efter det gick jag ner 3 kilo igen och nu har den faktiskt stannat och har legat på den här nivån ganska läng nu och det är för att jag inte har kunnat träna lika mycket eftersom att jag haft så mycket i skolan att göra. I sommar ska jag jobba men det kommer inte bli likadant som när man är i skolan så då tänker jag börja träna lite mer bättre och på allvar som jag gjorde förra sommaren, kanske till och med lite bättre! 
 
ALLA KAN LYCKAS OCH ALLA ÄR BRA SOM MAN ÄR! ALLA  MAN BEHÖVER INTE ÄNDRAS FÖR ATT NÅGON ANNAN VILL DET. DET ÄR DU SOM BESTÄMMER DET OCH INGEN ANNAN. ♥
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback