fact: life is better with fresh baked cookies

Hola amigos (typ det ända jag kan på spanska). Just nu sitter jag med inpacking i håret och låter det vara i mitt hår en stund innan jag hoppar i duschen. Imorgon är det tänkte att jag ska gå till skolan, har ju ändå engelska prov och jag hoppas jag mår mycket bättre imorgon. Hostar gör jag dock en hel och mamma har tydligen hört mig i natt att jag hostat. 
 
Jag gjorde chokladbollar men dem är nästan uppätna så jag har inte fotat mina gudomliga skapelser. Får bli nästa gång för jag har fått världens baklust just nu. Så mer bakning framöver kommer det nog att bli. ♥


My (1D Novell)

haha, älskar hur du skriver! 'Hola Amigos' är det enda jag kan också typ, dock brukar jag få höra vissa andra ord eftersom hela klassen utom jag går på spanska typ, haha xD

2013-05-28 / 20:48:09
BLOGG: http://novellermedonedirection.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback