after I read a good book I have a hard time coping with reality

Ska snart gå och sova. Jag har tagit på alarm till klockan tio imorgon för då får jag i alla fall sova för sen måste jag upp och ''jobba''. Först tänker jag kolla väder är det regnigt tänker jag städa lite inne, speciellt mitt rum för det behövs. Sen när jag tröttnat att städa och jag ser att vädret kanske börjar bli lite bättre tänker jag gå ut i rabatten och fixa lite. När jag känner att det inte behövs göras så mycket mer här hemma åker jag upp till mormor och morfar och hjälper dem att städa. Så jag har en lång dag imorgon ändå. 
 
Jag ska göra detta för Operation Dagsverke som vi har på skolan. Jag kommer nu få lite pengar som man då sen skickar till ett land. 
 
Nu ska jag snart sova tror jag. God natt! ♥
Vink, vink säger min katt. Haha hans min på denna bild är ju bara för gullig! ♥



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback