Skönhetstips - Få dina ögonfransar att växa.

När jag var till Ludvika köpte jag en sak som ska göra så att mina ögonfransar ska bli längre. Tänkte göra en sån här: Visa varje vecka hur mina fransar växer. Här uppe ser nu då jag har utan och med maskaran. Saken är den: Först har man på maskaran man får med (går även att ta en annan om man så också vill) sen har man den andra man får med som ska ge näringen och sen maskaran igen för att få den volymen man vill ha. Dem heter FEATHERS LASH EXTENSION DUO. Man kan också köpa maskarorna för sig och då heter dem BRUSH-ON FIBRES och LENGTHENING MASCARA. Köpar man båda ihop får kan man köpa den på Åhléns för 249kr men för sig blir det att kosta 175 kr/st tror jag det var. 
 
Har ni själva testat den här, så kommentera gärna och skriv om vad ni tyckte och tycker, 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback