Frukost och The Vampire Diaries

God morgon! Har precis gjort frukost som jag ska äta snart tänkte bara blogga lite snabbt och såklart så ska jag se The Vampire Diaries också. Idag ska jag nog träffa Lisa, ha lite filmfredagsmys med lite gott. Grymt kul, hoppas ni får en bra dag idag. Kram ♥
Bild från min Instagram (jjennyenback) det var ju 3D och denna är en utav dem bästa filmerna som jag har sett i 3D för effekterna var så grymt coola så att man vill blunda varje gång det kom nånting emot ögonen! Jag rekommenderar också starkt att se denna film som vi såg, Hansel And Gretel Witch Hunters. 


Elin

SV: tack så mycket! Du har själv fint hår :)

2013-03-01 / 14:47:49
BLOGG: http://elinsmemories.blogg.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback