En lång stressad dag!

Hallu! Bloggningen har sugit idag men har haft mycket att göra. I morse hade jag nationella i Biologin, det gick bra förutom att saker som man hade pluggat på inte kom med fast att mina lärare gav oss häften som visade om vad vi skulle plugga på. 
 
Sen efter skolan så fort upp till Ludvika, kolla synen och sen kolla efter nya glasögon. Glada nyheter! Min syn har blivit bättre och jag hade till och med trott att jag hade fått sämre! Glad i alla fall och glasögonen var inte heller lätta att hitta, men hittade dem rätta tillslut efter nån timmes, två timmas letande. Sen få lite mat i sig och fort som fan hem och byta om och vänta en kvart så skulle jag upp till Ludvika igen fast denna gången på dans. Just nu Skypar jag med min kusin, ska snart gå och sova! Och imorgon är det onsdag, ännu nämre till helg och ÄNNE nämre till PÅSKLOV! ♥



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback