En ganska så bra dag

Hej och hå! Mår ni bra? Jag mår bra, fortfarande lite förskyld men jag klarar mig. Första skoldagen klar efter lovet och nu har vi börjat med att gå igenom lite saker i Biologi eftersom att det är det vi ska ha som det är det ämnet vi ska ha som nationella prov i NO och det är runt 2 veckor kvar till det. Sitter just nu och lyssnar på musik och har precis ätit lite mellanmål. Idag kan jag vara stolt över mig, har ätit frukost i morse (som jag aldrig annars brukar göra) lunch och lite mellanmål. Hoppas det här håller i sig nu så jag kan fortsätta med detta, kan medje att jag kunde koncentrera mig bättre. Just nu måste jag plugga lite, ska göra ett test/prov imorgon på spanskan eftersom att jag var sjuk då när det skulle göras. Bloggar mer senare. Kram ♥



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback