sommarjobb dag 5

Eftersom att jag jobbar dem här tiderna jag gör är jag ledig på fredagar och idag blir min femte dag på sommarjobbet. Det jag gör egentligen är att baka. Dem har alltså ett fik vid en gruva som det är guidat till och då säljer dem det här jag och en till sommarjobbare bakar. Vi kan även få göra lite andra saker som idag fick jag virka lite hur jag ville (jag kan virka ganska bra) och ska väl forsätta imorgon. Tanken är att det ska bli stoldynor. Just nu sitter jag med musik i öronen och tänkte kanske spela litre sims innan jag går och borstar tänderna. Det blir inte alls den här roliga bloggningen som det brukar nu när jag jobbar. Men jag försöker i alla fall på helgerna och nu gör jag ju också lite tidsinställt så det i alla fall borde vara någoting. Nu ska jag nog snart säga god natt. Det är en ny jobbdag imorgon igen. Kram på er! ♥
 
Jag fick en väldigt fin blomma ut av en gammal klasskompis när vi slutade skolan. Glad i hjärtat blev man ♥



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback